La psicosis de les 4’48.

Sarah Kane.




(Un silenci molt llarg.)



Però tens amics.



(Un silenci llarg.)



Tens molts amics.

Què ofereixes als teus amics perquè et recolzin?



(Un silenci llarg.)



Què ofereixes als teus amics perquè et recolzin?



(Un silenci llarg.)



Què els ofereixes?



(Silenci.)



- - - - -



una consciència consolidada habita en un saló de banquets obscur a prop del límit de la raó el terra del qual es mou com deu mil escarabats quan entra un raig de llum que uneix tots els pensaments en un instant d’harmonia física.



Vaig tenir una nit en la qual tot em va ser revelat.

Com puc parlar de nou?



L’ hermafrodita trencada que es creia sola percep en realitat l’ habitació abarrotada i suplica no despertar-se mai del malson



i estaven tots allí

tots i cadascú d’ ells

i coneixien el meu nom

mentre jo fugia com un escarabat pels respatllers de les cadires



Recorda la llum i creu en la llum



Un instant de claredat abans de l’ eterna nit



no em deixis oblidar



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada