Aquesta nit, amor meu,
en la qual cada parella barreja
amb una rebolcada conjunta, sota, dalt,
l'abundant escuma i ploma,
clavant i empenyent, cap contra cap.
De nit, sola, em caso amb el llit.
D'aquesta manera fuig del meu cos,
un miracle molest, Podria posar
en exibició el mercat dels somnis?
Em desplego. Crucificar.
La meva petita pruna, la cridaves.
De nit, sola, em caso amb el llit.

Llavors va arribar el meu rival d'ulls foscos.
La dama aquàtica, dreta a la platja,
a la punta dels dits un piano, vergonya
als llavis i una veu de flauta.
Mentrestant, jo vaig passar a ser l'escombra usada.
De nit, sola, em caso amb el llit.
Ella et va agafar com una dona agafa
un vestit de saldo d'un prestatge
i jo em vaig trencar com es trenquen les pedres.
Et torno els teus llibres i la teva canya de pescar.
El diari d'avui diu que us heu casat.
De nit, sola, em caso amb el llit.

Nois i noies són un aquesta nit.
Es descordan bruses. Es baixen cremalleres.
Es treuen sabates. Apaguen la llum.
Les criatures destellants son plenes de mentides.
Es mengen mútuament. Estan més que saciades.
De nit, sola, em caso amb el llit.
Anne Sexton
La masturbadora solitària

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada