A LA MANERA DE SARA KEAN



Prest arribaré. No falta molt. No no no no falta molt.

Camino de pressa molt de pressa molt de pressa molt de pressa

Ahir vespre ell no tenia guàrdia.

Quan dorm amb mi xucla contínuament pel nas em gira d’esquena i m’estreny fort però només desitja fer-me mal.

Vòmit.

cremaaturacremaaturacremaaturacremaaturacrema
amolla’m no basta així no crema atura amolla’m no

Ma mare ho conserva tot de mon pare, quan va vendre el magatzem va guardar moltes coses que no va poder despatxar i ho va ficar tot a la que abans era la meva habitació.


Per traurem la bèstia del cap penso en ell quan festejaven però només puc recordar el tacte de les camises midonades i la pudor d’aquella colònia barata del magatzem de mon pare i que mon pare també es posava.


Lucky fa bona olorlucky fabonaolorfrescafabonaolor.

fa bona olor
olor fresca LUCKY FA BONA OLOR

M’escoltes?

Vaig anar a ca ma mare a ajudar-la a netejar un corral que tenia llogat i que li han tornat després d’un plet molt desagradable.

Tenia mal de cap i vaig entrar al bany a cercar un calmant. En obrir l’armari l’olor de la colònia me va envestir tan fort que vaig vomitar.

El meuvestitelmeuvestit. elmeuvestittacat

Producte Material
SHAFT SEALS NBR
WIPER SEALS VITON
BONDED SEALS SINCONE
V-SEALS EPDM
O-RINGS NEOPRENE
BOOTS SILICONE
RUBBER PARTS FPM


Les nenes no poden quedar a dormir a ca seva perquè l’habitació és plena de senalles podrides , de recanvis de coses inútils, de botelles d’oli industrial per a maquinària desapareguda i de llaunes caducades.

La veritat és que les nenes no li agraden però el meu marit li agrada molt. Adora els policies adora els policies.


Jo he decidit matar-me perquè no la puc suportar ni a ella ni al meu home ni a les nenes.

No puc suportar ni els meus millors records.

Em tiraré pel precipici de la torra vella del turó pelat que està al costat d’un pi on de petita m’enfilava.

LES MANS REPINYADES DE PUJAR QUAN ERA PETITA LES MANS REPINYADES LES MANS REPINYADES.

Quan rodoli per la pendent els cards me rapinyaran la cara i m’aniré trencat el cap amb les penyes. Crec que moriré tot d’una, o sinó, me dessagnaré com un ca apallissat entre les herbes altes que hi ha baix del precipici, segur que tindré mal, però estar a ca nostra encara me fa més por.

No sé com entrar al cor de les meves filles.

Dissabte passat van veure amagades com violaven i mataven una amiga seva. M’ho contaren com si haguessin vist una pel•lícula.

nenes mortes plor per les meves nenes mortes nenes mortes. LES MEVES NENES SON LLETGES.

Ho volien contar a son pare. Les vaig dir que esperessin que primer li diria jo.

Es posaren a plorar desconsolades cridant que eren elles qui ho havien vist i que eren les úniques que ho podien contar.

No les importava res més que contar-ho.

Em sento aquesta nena morta.

Hola Andreu!
Estàs igual.
Que dius?
Igual.
Andreu.
Em sento una nena morta.


El meu home no ho sap però soc una nena morta.

Jo NO n’estic segura de que les MEVES FILLES NO siguin seves
però li deixaré una carta que dirà que NO HO SÓN perquè vull fer-li mal i robar-li alguna cosa.

Que et sembla?

no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura de no n’estic segura

Robar-li alguna cosa.

Estic segura ESTICSEGURA que així mentre caigui pel precipici m’envairà la placidesa dolça i llarga de les deutes pagades.

Vares pensar en mi?

Hagués pogut retenir un altre home?

De la tele em venen les preguntes no soc jo es la tele que fa le preguntes no soc jo es la tele odii les preguntes de la tele.

Ara començo a pujar la costa del Turó de pressa de pressa no puc alenar bé no puc alenar bé

Sento una fredor molt gran a l’estómac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada